Acheter maintenant et ramasser en magasin

  • Direct to Consumer Advertisement (DTC): How Pharmaceutical Companies Use Economic Modeling to Drive Up Prices on Your Medicines at the Pharmacy, Bring Great Prescriptions Drugs to the Market and Demonstrate the Value of Economic Mathematics to the Science
Aperçu gratuit du livre Direct to Consumer Advertisement (DTC): How Pharmaceutical Companies Use Economic Modeling to Drive Up Prices on Your Medicines at the Pharmacy, Bring Great Prescriptions Drugs to the Market and Demonstrate the Value of Economic Mathematics to the Science

Direct to Consumer Advertisement (DTC): How Pharmaceutical Companies Use Economic Modeling to Drive Up Prices on Your Medicines at the Pharmacy, Bring Great Prescriptions Drugs to the Market and Demonstrate the Value of Economic Mathematics to the Science

2 avril 2015
12,95 $
Prix en ligne. Les prix et les offres peuvent différer en magasin.
Commande minimum de  1 articles
Vente ferme. Aucun retour ou échange.
La livraison de cet article sera effectuée sur rendez-vous par notre transporteur partenaire.

M’expédier cet article

Vérification des stocks…

Acheter maintenant et ramasser en magasin

Vérification des stocks…

Trouver en magasin

Vérification des stocks…


Obtenez 65 points et profitez d’un rabais additionnel avec plum+.  .

Description

Publié par: Createspace Independent Publishing Platform
Dimensions à l’expédition: 9" H x 6" W x 1" L
ISBN: 9781508786634
Étape de vie: null

Cotes et évaluations

  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 6ms
  • reviews, product
  • bvseo-msg: Unsuccessful GET. status = 'ERROR', msg = 'Not Found.'; Unsuccessful GET. status = 'ERROR', msg = 'Not Found.';

Évaluation éditoriale


Auteur